MEN TANKENE MINE FÅR DU

5. april 2010

Marilyn Womanson, True Blood og annet shit


Hvorfor sier jeg bare? Hvorfor vil Marilyn Manson se ut som en meget stygg mannlig utgave av meg? Er han en hemmelig beundrer?
Vil han at jeg skal bli Marilyn Womanson liksom? Eller er det faktisk bare dritstilig med et blått og et brunt øye, i tilfelle kasta jeg nettopp bort masse penger på å bestille meg farga linser på nett. Nå blir jeg brunøyd av og til, jeg trenger forandring; parce que je le veux bien. Uansett, så er Manson ikke akkurat et fruktfat spør du meg, han kunne også spart pengene på fargalinser.

I påska pressa jeg meg gjennom sesong 1 av True Blood. Etter første epsiode var skuffelsen større enn John Holmes penis, jeg har ikke sett den altså - men hører den er stor.
Grunnet mangel på andre ting man kan gjøre i påsken, som ikke har ordet ski eller hytte i seg, så måtte jeg bare se resten av mølet.
Mulig at kanskje jeg dømte litt fort, for jeg må vel krype, ikke med - men til korset denne påsken jeg også og innrømme at det var kanskje litt morsomt, men jeg er på langt nær noen fan.
Etter et 6timers True Bloodmaraton sa det seg vel selv at jeg hadde vampyrdrøm i pinexrus om natta. Tannpinen min forvandlet seg raskt til vampyrtann-voksesmerter i drømmeland. Jeg elsker å drømme.

Ellers leser jeg at disse kjendisbloggerne får problemer med skatteetaten på grunn av "gaver" de mottar. Haha, in you face! Der får dere igjen for at dere skriver pene ting om alt og alle bare for å få slengt klær og makeup etter dere.
Jeg har aldri fått noe, men heller ikke skrevet om hverken det ene eller andre plagget eller mascaraer. Det er jo kanskje en liten forskjell på antall lesere jeg har i forhold til Voe og co men det er vel fordi jeg ikke er fjortis og dritpen.
Hvis jeg skryter av noe så er det fordi jeg mener det, ikke fordi jeg vil ha det.
Samtidig så mener jeg om det jeg skriver stygt om noe også så på en måte burde jo egentlig alle firma sendt meg noe skikkelig bra så de slipper å bli smurt utover bloggen min. Som f.eks Landlord tomatbønner.... sukk.... Der får man mer enn man betaler for, for å si det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar