MEN TANKENE MINE FÅR DU

27. april 2010

Madde, det va Tora som sa`dde


Hvis du er dritlei Madde, kongehus og utroskap så trykk ctrl + X eller på knappen med bilde av et hus på, for her skal jeg spe på med synsing om både den ene og den andre.

Javel, så ble Tora med Jonas på hotell i Åre og lot ham ta henne på låre. Pluss moms. Men altså, jeg er ganske sikker på at 80 % av de som syns det var teit av henne har selv hatt One night stands. Og for ikke snakke om 95 % av alle kvinnfolk som overhodet ikke kan skille svenskeJonas fra en hvilken som helst Bengt, Sture, Claes eller Henrik. Jeg hadde ikke kjent igjen Jonas med klær på i edru tilstand i gang, og da spesielt ikke med litt innabords og (etterhvert) naken.

Så hvis dere skal være så sinna på henne så vær heller sint på henne for at hun tok bare 12.500,- for å stille opp i Se og Hør. Hadde det vært meg skulle jeg hatt et par (k)null til.
Egentlig mener jeg hun kunne bare holdt kjeft videre, har hun holdt kjeft i 1 år så hadde hun kanskje klart det litt til.
Men egentlig så syns jeg det var like greit at Madde fikk vite det før hun giftet seg med fyren. Tora var sikkert hverken den første, siste eller eneste som har lagt seg flat for ham. Hadde jeg vært Madde ville jeg visst det, det hadde kanskje du også? Det heter at det man ikke vet har man ikke vondt av, men jeg mener heller at det man ikke vet er det alltids noen andre som vet og kunne fortalt deg.

Hun kunne heller tatt den saken personlig med Jonas da. Hun kan ikke ha mye vett hvis hun ikke skjønte at dette kom til å bli en delikatesse for media. Nå må hun nesten spise kaken hun har bakt også, hun blir nok fotfulgt av media til Madde finner seg en ny mann. Eller en gammel en for den saks skyld.

Nå har jeg skrevet nok. Det tipper jeg Tora også føler innerst inn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar