MEN TANKENE MINE FÅR DU

14. april 2010

Annerexia


De jukser faen meg sånn med bilder av kjendiser at jeg er sikker på de kunne fiksa meg også. Vel, mulig photoshopperen måtte jobbe endel timer overtid. Men helt ærlig så er sannheten bedre å se både i speil, på bilder og i folks øyne.

Jeg så en video om Manorexia i dag. Den grisepene fyren, Jeremy Gillitzer, som veier like lite som bh`en min, i våt tilstand. Det er trist da, at folk blir så opptatt av det ytre at folk blir dødelig syke av å prøve nå opp. http://www.youtube.com/watch?v=zIFAoRU1veo

Det som slår meg er at de som lider av Anorexia/Bulimi ser jo et forvrengt speilbilde av seg selv, istedet for beinrangelet de egentlig er - så ser de håndtak og bulker som ikke eksisterer.
Så; kanskje når jeg ser meg i speilet og ser "overskuddet" så er det kanskje fordi jeg har Anorexia jeg også, og er radmager egentlig. Eller ikke. Nei. Jeg glemte jo at andre ikke har forvrengt syn.

For å være ærlig så vil jeg heller se ut som jeg gjør! Det er faktisk ingen klisje at det er det indre som teller heller, hvis jeg finner Mannen en vakker dag, så må jeg jo leve med hvordan han er selv om jeg skulle bli blind også. Egentlig har Tare fra Ingen grenser en perfekt holdning: "Ho må vårrå stor å tong så itj hu spring fra mæ når æ spring ætte hu". Knallbra.

Jeg vil leve med Annerexia`n min jeg, like det jeg ser uansett! Og avinstallerer herved photoshop på maskina mi i protest mot jukserne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar