MEN TANKENE MINE FÅR DU

28. mars 2010

Newsflash


Enkelte nyheter i media burde journalisten jobbet litt mer med, skrudd opp tempen litt og skrapet litt under overflaten på nyheter som egentlig er mye mer innholdsrik enn det vi ser med det blotte øyet. Jeg hadde engang en drøm om å bli journalist, men med nivået mitt når det angår humor så hadde jeg nok blitt like populær som disse Muhammed-tegnerne.

Slik ville mine overskrifter vært:


"Gøril Mauseth koser sei også etter rettsaken mot Nrk."


"Bolivia-smuglermistenkt lurt til sengs, eller havnet i "klem" pga språkbarrierer? Trodde hun skulle delta på Birth Hour for miljøet da hun lå med en fengselsvakt. Fengselsvakten viser seg å være mannlig."


"Paradise Hotel-deltakere påberopes samleie, kun et mannfolk kaller det samleie når det varer i kun 2 minutter"


"Skavlan anklages for å være av den type menn som behandler damer dårlig, en spade er en spade"


"Skoleelev skjøt vilt rundt seg i klasserom, viltnemda er satt på saken"


"Fotball er kjedelig"


"Pia Haraldsen er single igjen, eller heter det singel?"


"Cato Zahl-Pedersen var utro, han påpeker at det kun var snakk om Fisting"


"Valpen Milli ble stjålet fra 8-åring utenfor Prix, samtidig ble en hel rekke sivile drept i krig rundt omkring i verden"


"Mulla Krekar entrer Det Norske Teater etter attentatet i januar"


"Nav innrømmer feil, denne nyheten er fra 2008 cirka og kan ikke settes i sammenheng med dagens situasjon"






Vel, jeg (Anne, red.anm) blir nok aldri journalist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar