MEN TANKENE MINE FÅR DU

9. februar 2010

Twilight i dusjen


Jeg skar meg på leggen i dusjen igjen, i en shavingulykke. Dette gjør jeg ofte, for det er ikke lett å være uten linser, ha såpe i øynene og i tillegg være ei klomse. Håper det er sant at det fins en fyr som leger tidenes sår? Mens jeg ser blodet blande seg med vannet og såpen så kjenner jeg noe i meg forandre seg. Jeg blir hissig. Ikke for at jeg skar meg men for at jeg skjønner ikke hva Robert Pattinson ser i Fnysabella Swan!! Jeg har sett Twilight, selvsagt. Og Kristen Stewart fnyser hvert femte minutt i den filmen, noe som irriterer meg sånn at jeg kjenner tennene vokse. Dere som har sett den skjønner meg...

Robert Pattinson er så pen at det kjennes ut som høna mi har fått influensa. Kan vel være fugleinfluensaen som er tilbake.. Men jeg har til dags dato ikke sett en så visuellt perfekt skapt snadderbisk. Jada, jeg vet jeg nesten kunne vært mora hans - eller den største av storesøstrene hans, men det må da være lov å drømme? Martin Luther King kunne jo....
Niesa mi spurte meg idag hva jeg ville gjort om han kom gående mot oss der vi sto idag, jeg sa ærlig og smart som jeg er at jeg ville bare røyket videre og tatt en liten kjekkasnikk med hodet. Hun skulle hylt og kastet seg over ham sa hun. Men min teori er jo at man må skille seg ut i mengden, og når alle sammen hyler som stukne griser når de ser ham så hadde han nok likt stille og beherskede meg bedre.

Så Robert Pattinson, hvis du leser dette så er du velkommen på en kopp te og en sig en dag. Og jeg lover å ikke koke nype-te og legge en tampong oppi eller dra andre teite vampyrspøker. Jeg skal heller ikke FNYSE for hver setning jeg sier eller hyle når jeg ser deg. Men send en sms før du kommer, jeg liker ikke overraskelser. Sånne.

2 kommentarer:

  1. Æ flire like my vær gang æ e innom bloggen din æ...
    Og dærre setningan og kommentaran dine!!! *latterbrøl*
    Æ linka forresten bloggen din på hjemmesida mi, håpe d e greit?
    -Lone-

    SvarSlett
  2. Takk Lone :) Gleder meg å høre at jeg gleder deg også med hjernen min. Og koslig at du "reklamerer" for meg!
    Anne

    SvarSlett