MEN TANKENE MINE FÅR DU

11. februar 2010

Jeg tenner ikke på noen

Når det kommer til å tenne på noen så kan det jo tolkes på flere måter. Jeg har aldri tent på en mann som sovner på nachpiel, jeg sovner som regel selv når klokken passerer 0300. Men jeg skal aldri sovne på nachpiel sammen med de 15 som var på samme fest som Lasse Wethal i Holmestrand i fjor! Jeg har bare ett ord å si om de drittungene som er så uoppdragne og skamløse at de ikke tør å si hvem som tømte etterbarberingsvann på den stakkars fyren og fyrte på ham; BRØDHUER!



Jeg syns det er irrelevant om han er homofil eller ikke, man setter ikke fyr på et menneske uansett. Men om han tente på ham fordi han er homofil så sier det jo bare enda mer om hvor viktig det er at den fyren blir straffa så han kjenner det. Når det kommer til de som var "tilskuere" og hevder de ikke så hvem som gjorde det så håper jeg de en dag våkner og er like blinde som de påstår å ha vært den kvelden. Seriøst. Selv om min beste venn gjorde noe så grusomt mot noen så ville jeg overhodet ikke følt jeg måtte være lojal ovenfor den vennen. Jeg ville ikke hatt venner som kan gjøre uskyldige folk så vondt.

Nå henlegges saken fordi man ikke har en skyldig. Man har jo en skyldig! Det burde heller legges sak mot de som uten tvil har vitnet falskt inntil den skyldige blir tatt. Alle sammen på hver sitt abhørsrom, de som tør "tyste" får en mild straff og de som heller vil leve med dårlig samvittighet resten av livet straffes til å jobbe på brannskadeavdelingen hver dag i 5 år!

De burde også straffes for at de har fratatt alle Lasses tanter fra den enkleste løsningen når man er tom for julegaveidèer også. Det ville vært litt slemt å kjøpe etterbarberingsvann i julegave flere ganger til Lasse nå liksom...

Det er deilig å tømme seg.

3 kommentarer:

  1. Jeg må bare få si at jeg humra for meg selv her når jeg leste om de stakkars tantene mine :)

    - Lasse

    SvarSlett
  2. Jeg tror tantene dine finner på noe til deg uansett:) Håper det går bra med deg.

    XOX Anne

    SvarSlett
  3. Æ kjenne æ bli FORBAINNA!!! At for kan vær så steike tætt i hode!!

    OG det mest skremmende e vell,At den største idioten enda ikke er født!!

    SvarSlett