MEN TANKENE MINE FÅR DU

2. februar 2010

Riksheuran från Skeune





Ja selvsagt snakker jeg om rikshora Anna Anka! De fleste med respekt for billig underholdningstv ser jo på Hollywoodfruer, og jeg tror ikke det er mange menn som kjenner at det rykker i loffen av den dama der. Hun må jo ha blitt påkjørt av en trikk eller noe? Hvilken dame kan kalle seg dame med de meningene hun har?

Jeg kan vedde på at mange lesbiske kjente testiklene tyte ut når de leste at; hun skulle bli lesbisk ettersom hun hadde så lite hell med menn. Herregud, hun har jo lite hell med mennesker generellt-hjelper jo ikke å bytte fil når du kjører MOT kjøreretningen. Brekksving er å anbefale, men tror neppe hun ville gjort annet enn å snurra rundt. Hun må være en av de ytterst få i verden som tenker på hva hun spiser fordi :"det man spiser kan man kjenne lukten av fra vaginaen". Vel, Samantha i S.a.t.c. har vel også en uttalelse om en mann som har the funkiest tasting spunk. Men det er faktisk noe helt annet, uten å gå nå nærmere inn på det, nå, eller kanskje aldri.

Jadda, kvinnfolkene skal stille opp seksuelt for sine menn når de enn måtte trenge det og det er kvinnens feil om mannen er utro?! Greit, kanskje hvem som helst hadde blitt litt skrullete i topplokket av å gi Paul Anka en blowjob hver jævla morgen... Hun vil heller bli skinhead enn å bli brunette fordi brunetter er dumme?! Lukt på kaffen sier jeg bare.

Så hva gjør vi? Jo, selvfølgelig fortsetter vi å se på den underholdningen hun serverer og så snakker vi stygt om henne. Og blogger om henne. Og når steamen er ute så føler vi oss så mye bedre....puh. Nå kan jeg rette Ekstra`n min, og vinner jeg skal jeg reise til Hollywood.

2 kommentarer:

  1. Haha, har ikke sett programmet men det høres veldig underholdende ut ja ;)

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Ler så tårene triller her.

    SvarSlett