MEN TANKENE MINE FÅR DU

4. februar 2010

4-stjerners middag FROM HELL




Et bra program syns jeg, enkelte morsomme innslag og med fristende retter. Selv om man må pine seg gjennom å se hvor lite smart Sandra Lyng Haugen er, og hvor fantastisk dårlig enkelte pene værdamer er til å lage mat, så er det god underholdning. Og lærerikt ikke minst.

Hvis jeg var kjendis vet jeg nøyaktig hvem Tv Norge hadde sendt meg på kjendismiddag med. Med min uflaks hadde det blitt med de 3 menneskene som nesten får meg til å hente bøtta: Wigwam-Åge, Charter-Svein og Autofil-Jan!

Wigwam-Åge, ikledd tights som gir et altfor tydelig innblikk i hva som befinner seg inni den. Han er påført mer makeup enn meg på en fuktig fredagskveld, med sort leppestift som ser sånn passe teit ut og med tynt tjafsete svartfarga hår. Han gir meg flashbacks til den gangen jeg syns Karius var dritskummel.

Charter-Svein, med en overdreven hysterisk latter for den minste ting. Fyren må holde seg for nesen når han ler fordi han mangler kontroll på spytt og busemenn som ellers ville ha flagra ut. Han oppfører seg som en fjortis high on crack hele tiden og jeg hadde heller tygd av meg armen enn å vise meg på samme strand som ham.

Autofil-Jan, har egentlig bare 2 feil. Alt det jævla bilpratet og den grusomme latteren... Jeg får nesten migreneanfall når han ler og det høres mer ut som noe man har puttet penger på. Den verste latteren jeg noensinne aldri har ledd av.

Men jeg vet hva jeg skulle servert, her er min meny for kvelden:

Forrett: Luftsuppe med et dryss av lakrisbåter.

Hovedrett: Varme værballer med navlelosaus og stekte tånegler

Dessert: Brylkrem a`la Cyanid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar