MEN TANKENE MINE FÅR DU

19. februar 2010

Jeg lå med Tiger Woods




Understreker at det var i en temmelig absurd drøm for sikkert 5-7 år siden. Men nå er jeg litt i tvil altså, etter alt pratet om sexlivet hans så lurer jeg på om det faktisk kanskje hendte på ordentlig. Jeg ville jo ikke vært den eneste for å si det sånn.

Men EGENTLIG; jeg driter da vel en lang faen i hvem, når og hvorfor Tiger tømmer tanken sin jeg! Det jeg synes er litt besynderlig er at ikke Esso har utnyttet dette, tenk dere det festlige slagordet de kunne hatt da; VÅR TIGER FYLLER OGSÅ TANKEN DIN! Og Esso, hvis du leser dette så skal dere betale dyrt for denne altså.

Hadde jeg hatt kontoen til Tiger så er det mye annet jeg skulle brukt pengene på enn å kjøpe et "billig" ludder med slakke i hønsen. Herregud, han kan jo bare ta en tur på Frakken en kveld så får han dem slengt etter seg, gratis. Hvis en fyr hadde tilbudt meg 100.000 for et ligg så hadde jeg lurt på hvem som har sladra til ham. (Mohohaha)
Jeg skal starte en klesbutikk som selger peniser utskjært i norsk tre, den skal hete Wooods of Norway.

Men; pressekonferanse for å unnskylde utroskap. Hadde jeg vært Elin så hadde jeg stått bak ham med V-tegnet over hodet hans mens jeg skrev under skilsmissepapirene i blod. Hans blod. Som sikkert er Hiv-infisert nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar