MEN TANKENE MINE FÅR DU

7. februar 2010

Åpent brev til G-streng mannen

Kjære idiot

Selv om det er en fare for at det høres ut som om jeg snakker ut fra rompa nå så; hva i svarte rakkern foregår oppi den syke, forsøpla hjernen din?
Ikke under noen omstendigheter kan jeg ikke forstå hvordan det å sniffe på brukte truser kan gi deg noe annet enn brekninger. Ryktene sier du betaler 1000 kroner for ei brukt truse, og da skjønner jeg jo at du må ha en bra betalt jobb. Du er iallefall ikke i Nav-systemet....

Jeg skjønner jo at du er så syk i topplokket at du ikke forstår nøyaktig hvor sprø du er, men jeg må innrømme at de som faktisk selger deg trusa si ikke kan være stort mye smartere. Det kunne ikke ramla meg inn å postlagt ei ubrukt truse engang, og jeg regner med du kun liker brukte. Og da dukker spørsmålet opp; HVOR brukte? Vil tro at kravet ditt til brukslengden er større enn intelligensen, så jo mer brukt jo bedre? Brukte tamponger! Herregud mann, du må virkelig ha hatt en spesiell oppvekst, selv om det ikke er noen unnskyldning.

Folk tenner på mye rart og jeg legger meg vanligvis ikke opp i folks seksuelle preferanser, men seriøst...å tenne på brukte truser er like unormalt som å stappe bowlingkuler i kjeften på noen. Eller var det biljardkuler. Ja selvsagt.
Du må kjøpe deg Duplo, et sted må du begynne. Finn deg en hobby som ikke plager andre. Og hvis du ikke tenner på noe annet enn brukte truser så er det vel for pokker bare å få deg ei fast dame og slutt å plage så mange.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar