MEN TANKENE MINE FÅR DU

6. januar 2010

My Herbalife


På mandag begynte jeg med Herbalife! Mens andre mesker seg med pizza og deilige rundstykker i lunsjen, så drikker jeg pulverlunsjen min og prøver å si; "Mmmmmm" som om jeg nyter det!
Men tro meg; det smaker faktisk godt. På en måte. Jeg erstatter frokost og lunsj med pulver og spiser vanlig middag. Kveldsmat er et ikke-ord! Begynner egentlig å merke at det virker, for jeg er ikke sulten som en ulv etter jobb lenger og beltet måtte jeg inn med et hakk i dag.

Målet er de 3 svære oppbevaringsposene med klær i boden som passet for 3 år siden. Jeg gir meg ikke denne gangen, jeg er lykkelig selv om jeg har noen kilo ekstra men jeg har flere klær med noen kilo mindre. I tillegg er jeg lei av at farmor spør om jeg skal ha små hver gang vi møtes!

Jeg kommer ikke til å leve på pulver lenge, men man blir mer bevisst på hva man putter i munnen når man ser at det virker. Det er også smart å blogge om det for da MÅ jeg klare det sånn at jeg slipper høre Æddabædda om ei stund!

I morra må brister desverre kuren bittelitt, da er det restaurantbesøk med en samarbeidspartner fra Bææææægen så da blir det ikke like lett å være flink, men som Jessika(ei venninne i London sier) "Man kan bli slått ned, men ikke ut" (Elns)

1 kommentar:

  1. Lykke til! (Sånn tre uker på etterskudd;))

    SvarSlett