MEN TANKENE MINE FÅR DU

5. januar 2010

Bardi Baccardi has entered the blogworld!

Endelig gjorde jeg alvor av bloggplanene mine!

Jeg har lyst å blogge om alt mellom himmel og jord, fra rare sykdommer til feil menn har; noe som forsåvidt også kan betegnes som en sykdom.

Bardi Baccardi er inspirert av Tila Tequila, selvsagt? Jeg er alt hun ikke er, men nå har vi i det minste et navn som kunne stått i samme bås. Jeg foretrekker Baccardi fremfor Tequila og det håper jeg de som vil lese bloggen min også gjør.

Så dette er mitt første innlegg, sånn bare for å ha en grunnmur - jeg kan jo ikke å blogge men jeg lover å lære mer etterhvert som jeg feiler. Det blir ikke mange bilder tror jeg - jeg er lite fotogen. Men for deg som liker å lese alt om ingenting så er du min gjest.

4 kommentarer:

  1. Bacardi med en R!!! Ok, så er jeg kanskje et razzhøl nå, men siden du liker Bacardi Razz så er det vel greit. ;)

    SvarSlett
  2. By the way! Æ liker det æ leser her! ;)

    SvarSlett
  3. Linda, det ER jo en R, men 2 Dèr derimot:) Det er fordi på trøndersk så høres det ut som det må være 2 Dèr:)

    SvarSlett
  4. Herregud, så fjern jeg er... jeg mente med en C!!! OMG

    SvarSlett