MEN TANKENE MINE FÅR DU

20. januar 2010

Jeg holder mine ord (18års-grense, minst)




Jeg lovte noen å skrive om rompesex, so here I go!

Først må jeg poengtere at dette ikke har noe med homofile å gjøre. Altså dette innlegget, i tilfelle noen trodde at jeg ikke visste at homofile har rompesex.
Men altså; mannfolk som liker å putte snabeln sin inn en plass, som normalt er ment for UTførsel av ting, kan bare glemme å spørre meg! Det er ikke, og blir aldri noe spesielt tiltrekkende med en mann med avføring på slafsen sin! Altså; en hetrofil mann, dænger homofile i fylla, men etterpå så brøyter han seg frem for å ta deg i toer`n?? Snakk om å være halvhjerta i meningene sine liksom. I tillegg så er det vel også om å gjøre å flytte seg direkte fra ringmuskelen til drøveln også, sånn bare for å gjøre SB12 til nok en ting å ha på nattbordet.

Jada, dere som "liker" dette tenker sikkert at det er jo bare å gjøre alle slags foreberedelser før man praktiserer denne formen for sex. Glem det. Skal man liksom ta klyster et par timer før bare for å kunne det gjøre dette mulig å, i beste fall, få en rift i rectum? Sikkert masse annet "smart" rompesexere gjør også, men jeg sier bare det; det ekke no for mej lissom! Man kan absolutt praktisere sex uten å involvere den (k)analen! Er dønn sikker på at flesteparten av kvinnfolk som sier de liker det, HATER det. De bare gjør det for at de tror de må.

Om jeg forblir singel fordi jeg velger å leve med en intakt ringmuskel så, so be it! "Poo belongs in the loo"

Denne er forresten veldig morsom, uansett: http://www.youtube.com/watch?v=-6la6ieu-P8

3 kommentarer:

  1. Juhuuu, genialt!! Gleder meg til du skal gå dypere inn på hemorider.....LOL
    hilsen Eva

    SvarSlett
  2. Hehe Eva, stemmer det-det var den leksjonen ja:) Hemoriders Mc:)

    SvarSlett
  3. Neeeei.. ikke noe om hemorider!! Pleeeease!! Men denne var genial da ;)

    SvarSlett