MEN TANKENE MINE FÅR DU

21. januar 2010

I want my Zsa zsa zsu! It could be you!




Jeg følte behov for å utdype hvordan drømmemannen er, på bakgrunn av forrige innlegg.

Du trenger ikke ligne på Robert Pattinson, men hvis du gjør det så betyr det jo bare flere fordeler,for begge. På den annen side så trenger du heller ikke se ut som du er laga på sløyden, men hvis du har kvaliteter som veier opp for det så kan vi snakkes. Utseendet er selvsagt det første man ser, men det er ikke det man skal leve med resten av livet. Utseendet forandrer seg jo, man kan til og med vokse seg vakker med alderen, men det er faktisk innsiden av en person man skal holde ut med. Det hadde uansett vært kjekt å slippe ha en tank lystgass ved sengen.

Du må være litt intelligent, jeg gidder ikke tenke for deg. Og du kan godt være barnslig så lenge du vet hvor både din egen og andres grense går. Humor er viktig, og det handler for guds skyld ikke om å le mye, men å le av de rette tingene. Det er en fordel hvis du er mann nok til å tørre å vise tårer, men du trenger ikke grine hvis jeg drar til deg. Eller si Au for den saks skyld... Fra spøk til alvor; jeg liker snille menn! Hvis du gjør små ting i hverdagen som gleder en kvinnes hjerte så har du allerede skjønt poenget, og hvis du faktisk legger sjela di i å huske hvordan jeg liker egget kokt, hvilken is jeg liker best og at jeg ikke er så glad i kake så har du allerede åpnet riktig dør. Du må ikke være ei kjeftesmelle! Jeg liker ikke menn som føler behov for å heve stemmen når de begynner gå tom for fornuftige ord.

Du trenger ikke ha samme interessene som meg, om du liker å gå i tur og mark så kan du jo prøve å dra meg med. Hvis du vil. Du kan godt gå alene også. Man bør ha noen felles og noen egne interesser, og man må kunne inngå kompromiss. Jeg er ikke for likestilling! Jeg syns faktisk at enkelte ting man skal gjøre er kjønnsbestemt. Jeg kan godt være den som alltid vasker klær og skifter sengtøy hvis du alltid er den som fikser bilen og løfter tunge ting (nå tenkte jeg forresten litt koffert) Jeg vil utfordre og utfordres, jeg vil elske og elskes, jeg vil kjenne og kjennes, jeg vil snakke og lytte og jeg vil lære og læres. Du må ikke være gjennomført tøffel, men tørre å si hva du mener. Jeg vil en bestevenn, med tut, for livet enkelt og greit.

Hvor vanskelig skal det egentlig være? Jeg sitter jo her i stua og venter på deg! Mail,ring,fax eller send sms - du har vel BALLER?

Billett merket: enslig ung kvinne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar