MEN TANKENE MINE FÅR DU

24. januar 2010

Desperate menn!

De burde ha en egen serie på linje med desperate hustruer! Jeg syns alltid menn på byen fremstår som så nøden at det er nesten underholdende å se hvor langt de går. I tillegg finner jeg det litt morsomt at jeg vet det de ikke vet; de kaster bort tiden sin, jeg går hjem alene:)

Men altså, igår! Jeg var en tur på LL og traff hyggelige mennesker. Ei sprudlende bursdagsjente med følge og flere andre kjente. Mens jeg nøt en rykende rød Prince utenfor kom en fyr bort til meg og begynte "prosjektet" sitt. Fyren var alt annet enn hva jeg syns var attraktivt, med langt slikka hår bakover i hestehale og viskelær-bart. Jeg tror han fort merket at jeg kun slo ihjel tid med å prate med ham så han fant en ny taktikk. Jeg-er-kjendis-taktikken! "Har du hørt om Keep of kalessin?", spurte han. Jeg svarte ærlig som jeg er at jeg hadde hørt om det men at jeg syns sånn musikk er like lite givende som død Cola. Men han kunne da fortelle at han var trommis i dette bandet. Jeg visste jo ikke bedre så jeg trodde jo lett på det og gratulerte med innsatsen i GP.

Etter han hadde strevd en halvtime for å overbevise om at jeg måtte være med han og kompisen på nachspiel så gidda jeg ikke sløse tiden min mer. Jeg sa det som det var at det kom aldri til å skje og at han kunne være så kjendis han ville for meg, jeg er ikke løs i strikken og i hans tilfelle måtte jeg ha vært komatøs for å være noe tilnærmet villig. Da fyren gikk for å late på vannet så jeg mitt snitt til å snike meg vekk. Da kom en kompis av fyren bort til meg og sa at jeg var altfor vakker og så altfor snill ut til at han klarte se på at "trommisen" skulle lure meg. Han hadde aldri spilt i det bandet og brukte det kun for å prøve oppnå noe.

Herre jemini! Er det mulig? Jeg hadde aldri vært interessert hverken om han var med, eller ikke var med i et band. Men at menn synker så lavt for å prøve komme nedi sloggien til noen er helt vilt og ganske urovekkende. En gang sa jeg noe knallbra til en slik despo på byen: "Du kommer ikke nedi trusa mi, der er det plass til bare ett rasshøl, og mitt er der fra før"


Så dere slyngler av menn som tror slike ting funker, så tro om igjen! Ikke på denne jenta iallefall, jeg hadde heller spist pinnsvinavføring. Er dere desperate så finn heller ei like desperat dame så slipper dere drite dere ut. Hadde denne fyren virkelig spilt i det bandet hadde han uansett dritt seg ut, og hele resten av bandet, med de ekle kommentarene sine.

L A 8 P V - over!

2 kommentarer:

  1. Haha, for en fjott ;) hva er viskelærbart?

    SvarSlett
  2. Det er sånn bart umodne menn har som ser ut som den er laget med ruskene man får av viskelær.

    SvarSlett