MEN TANKENE MINE FÅR DU

7. desember 2012

Villdyret har vakna!




Hvis du trodde bloggen var død så tok du feil. Den er bare ikke så aktiv som før.
Litt som sexlivet mitt.
Jeg skulle ønske jeg var engasjert i politikk, da hadde jeg kanskje vært mer aktiv på den fronten.
Men det var ikke det vi skulle snakke om. Det holder at Nyhetene ikke har NOE annet å snakke om.

Grunnen til at jeg blogger så lite er at jeg ikke har energi nok. Jeg har bare akkurat nok energi til å gjøre de andre tingene jeg vil, og når jeg endelig har energi nok til å blogge så har jeg sagt alt jeg vil skrive om høyt fra før og føler det blir litt smør på flesk å gjenta det enda en gang.

Som kjent tenker jeg mye, sikkert fordi jeg enten har høy IQ eller mye tid. Litt begge deler tenker jeg vi sier. Jeg har også høy EQ, noe sikkert noen av dere ikke vet hva er engang. Men man kan ha høy EQ uten å vite hva det er altså, og det jeg egentlig vil frem til er at høy EQ er viktigere å ha enn høy IQ.
Etter min smak.
På Facebook kan man se litt ymse av hva folk har mest av. I 2012 har jeg merket endel jeg brukte kalle venner, eller var det Facebookvenner, mangle en god slump både Iq og Eq - da er det bare en ting å gjøre. Delete.
Jeg gidder seriøst ikke ha mennesker i livet mitt som gir hverdagen min enten
  • ingenting positivt
  • bekymringer
  • aha-opplevelser om deres personlighet
  • elendige statusoppdateringer
Han der Zuckerberg som fant opp Facebook må forresten være full av kvinnelige egenskaper. Hver dag blir vi jo møtt av setningen: "Hva tenker du på?"
Ingen 100 % mann spør om sånt, hver dag. 




Uansett, en kveld sto jeg ute og røyka i mørket og skvatt av hver minste lyd, som vanlig.
Plutselig nede ved elven sprang det en rød katt.
Istedet for å bli redd så ble jeg litt forundret over utsagnet: I mørket er alle katter grå.
Hvordan kan de si det når jeg vitterlig så at denne katten var rød? Hadde det vært lyst ute så hadde saken stilt seg anderledes, men det var mørkt. Ikke snø engang.
Hvis jeg under noen omstendigheter har misforstått noe her så legger jeg med flat.
Og når vi snakker om å legge seg flat, er dette det samme som "Planking"?
Det burde være, det høres mye kulere ut.

Anyway, intet nytt på helsefronten. De fleste følger med på den fronten, det er hyggelig at folk bryr seg.
Jeg venter på oppdatering fra sykehus om enten ny operasjon eller å starte opp med biologisk medisin.
Jeg savner å jobbe, savner å være frisk og jeg savner egentlig Whitney Houston oppi alt dette.

Forleden dag da Crohnsen hadde seg en liten nedtur etter et frivillig inntak av forbudte boller, så fant jeg opp et ganske treffende uttrykk for dette: Bad food travels fast.
Jeg hater når det skjer.
Men boller er så godt.
Jeg savner boller mer enn Whitney Houston. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar