MEN TANKENE MINE FÅR DU

19. juni 2012

Wazzup?






Idag kjørte jeg forbi en kjenning, jeg orka ikke stoppe så jeg vinka liksom bare fra bilen i Hei/Adjø-stil.
Så slo det meg at jeg nettopp hadde utført en Drivebye-bye!
Det så litt sånn ut:

Googled


Og dermed har jeg, igjen, gleden av å finne på et nytt ord. Neologisme, kalles det, har jeg hørt mye om i det siste. Mitt forrige selvoppfunnede ord var Intaxicated, men nå føler dette kan ta litt av nå så jeg stopper her. Med dette.

I det siste så har jeg innsett at jeg må få meg en kjæreste. Jeg kan rett og slett ikke lenger være alene om utgiften på bilreparasjoner og ferieplanlegging.
Ferien i år blir snever, grunnet enten mangel på kjæreste og/eller den horedynamoen på bilen min som måtte ta kvelden her om dagen. Enn så rart det hørtes ut.
Så i år står sommerferie mellom å ta gratisbussen til Storlien eller å låne et skateboard å henge etter en bobil, som ser ut til å skulle et stykke unna denne byen som Værgudene glemte og solen forlot.
Like greit å være hjemme kanskje egentlig.

Jeg klager ikke altså. Nei for all del. Jeg unner dere alle å slikke sol i ymse solfylte land, grille på hytteplatten og besøke rike onkler i Amerika. Jeg har jo alltids sofaen min. Og garn. Masse garn. Mer enn dere!

Når dette er sagt så møtte jeg en kjenning på butikken idag, jeg var egentlig ikke i pratehumør så jeg sto litt sånn klar-ferdig-til å gå, men denne personen hadde tydeligvis ikke pratet med noen på lenge så der sto jeg da.
Et øyeblikk vurderte jeg å spørre om hun hadde spist en ordbok, men så kom jeg på at sånt sier man bare ikke. Høyt.
Så nå sitter jeg her med gåen rygg og såre ører og ber dere innstendig om å lese kroppsspråket til folk av og til. Hvis det ser ut som om de vil gå så vil de kanskje det!

Ettersom jeg bare liker fine bilder av meg selv så skal jeg dele et ganske så nydelig bilde av meg og den ene av søstrene mine idag. Jeg vet ikke hva som er finest på dette bildet, gardina til mor eller kjolen min. Min søsters klær hadde jo slått an på catwalken idag også.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar