MEN TANKENE MINE FÅR DU

7. november 2010

Jeg er opptatt!



Min kjære venn Morten har vel endelig innsett at det er ikke vits i å finne den rette for meg, så sist han var i London kjøpte han en gave til meg som er løsningen på det meste!
Nå kan jeg strikke den perfekte mannen, som er en god lytter, er lojal, blir med overalt og som ikke klager, ifølge forpakningen. Selv om jeg har stor tro på denne så vet jeg jo at forpakningen har løyet før når det gjelder menn før, så jeg blir ikke overrasket om denne viser seg å "rakne" etter en stund, men altså; Årets gave!
Jeg skal legge ut bilde av oss når han er ferdigstrikket, selv om jeg tror han blir veldig lik pakningsbildet.
Forøvrig så har jeg bestemt at 2011 blir mitt år, ettersom 2010 ble så anderledes enn jeg tenkte, så satser jeg da på å date menn istedet for ekle sykepleiere som stikker meg til blods.
Nå fikk jeg nylig vite at det bor en singel lege på min alder i huset siden av, det hadde jo vært utrolig praktisk med en fusjon med en slik en - men jeg tør ikke følge rådet jeg fikk; ringe på å låne plaster. Det blir litt gjennomskuelig på en måte. Låne en kopp sukker føler jeg er litt i genren voksenfilm og jeg har sluttet å selge lodd. Så, nei - jeg strikker!


Fredag var jeg hos ei venninne å spiste Taco, uten sausen på, det blir for sterkt. Men tror kanskje det ble litt tungt uansett, for lørdag innså jeg at man faktisk aldri kjøper mat, man leier den. For å si det sånn. Rent a Burger, blir vel neste hit på Shell`n.
Men jeg kom meg ganske bra og lørdag inntok jeg et nydelig måltid hos ei annen venninne som ga sånn cirka samme feelingen idag, men det var verdt det faktisk.
Så nå tenkte jeg ikke å ikke spise på cirka en uke, julebord på fredag og jeg er temmelig spent på om jeg kan takle pinnekjøtt, ribbe og akevitt som i fjor.

Søndagsbloggene er som kjent ikke så veldig mye "mat" i, men jeg kommer sterkt tilbake med sterkere meninger! Vil forresten takke for skryten dere sender meg, jeg blir veldig glad for å høre at dere liker det jeg skriver, jeg er sikker på at også Nav kan finne noe å sette fingeren på her - men det har jeg altså ikke tenkt å bry meg om! Jeg blogger så mye jeg kan og vil, og ingen skal fortelle meg at man ikke skal leve selv om man er syk. Basta la vista.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar