MEN TANKENE MINE FÅR DU

26. november 2010

Det snørr det snørr tiddelibom!







Nå er jeg inn i min fjerde uke med snørr, sår hals og en hoste som til tider ender med tårer, spy og hakkete stemme. Blir lite blogging når man har luftveisinfeksjon +++ og i tillegg så begynner dataen min å vise tegn til barnslig oppførsel også.
Kjære Gud, hvorfor ga du meg ikke litt immunforsvar som virker? Jeg leste nettopp at de har funnet ut at kanksje blindtarmen er et lager for bakterier man trenger for immunforsvar og fordøyelse, festlig - når jeg ikke har noe blindtarm! Den sprakk da jeg var 7 år og kikka på Madikken på tv en lørdagskveld, fikk egentlig aldri sett ferdig den episoden.


Men kjære MENN! Når vi først er inne på snørr. Hvorfor i svarte har dere nødt til å blåse snørr ut av nesen og ut i den løse luften? Er dere klar over hvor lite sjarmerende det er når dere holder for det eneste neseboret og blåser for full kraft ut gjennom det andre sånn at alt fyker ut i lysets hastighet? Når snørra smeller i bakken og det gjerne henger igjen en lang snørrtråd fra nesa og ned til gjerningsstedet så kjenner jeg at jeg ønsker dere heller stakk hodet opp i rompa før dere gjorde det der.
Ekle Charter-Svein gjorde det selvsagt også, han har snart ikke en ekkel ting igjen å gjøre nå. Myndigheten bør seriøst snart gripe inn. Hvis han onanerer offentlig snart nå så blir ikke jeg sjokkert. Sannsynligvis kvalm, men ikke sjokkert.


Og det er bare menn som gjør sånn, kvinner har litt mer klasse. Vel, noen damer eier ikke klasse heller, men helst på andre områder.
Enkelte menn gjør andre ting på helt feil plass også;




Jeg har forresten en beskjed til en av leserne mine, jeg tror du selv vet at jeg mener akkurat deg og akkurat hva jeg mener; You are the best thing that never happend to me.
Og med det tar jeg kveld.

1 kommentar:

  1. Kan ikke si at eg føler meg særlig truffet av den kommentaren der, så det var sikkert ikke meg du mente... Hehehe.. ;)

    SvarSlett