MEN TANKENE MINE FÅR DU

26. september 2010

Kort sagt




Enkelte ting må bare ut, uten at man trenger snakke så lenge.



Arne Treholt; Man kan ikke være LITT gravid heller.

Cato Zahl Pedersen; Det holder ikke å legge sjela si i det, man må ha med armer og bein også.

Charter-Svein; For 100 år siden ville du blitt utstilt i bur.

Jens August i Cæsar; Herregud du må da bli lei det hotellet snart.

Michael Jackson; Hvis du leser dette; Jeg visste det!

Julenissen; Jeg la ut en femmer for en som hadde for lite til snus på benserten i dag.

Lindsay Lohan; Du burde flytte til Rusland. Russland. Glem det.

Gro Helen Tørum; Kanskje en ide å få bakkekontakt først og fremst?

Kjartan Salvesen; Hvem er det?

Jesse James; Hvordan kunne du?

Hitler; Hvordan kunne DU?

Joakim Lystad; Du gleder deg sier du, hva med å glede andre istedet.

Radio-djèr; Kan dere slutte å spille "Once upon a time" med han Murifyren?

Ingvar Kamprad; Jeg elsker deg, jeg trenger ny sofa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar