MEN TANKENE MINE FÅR DU

30. august 2010

SeX-factor


Hvis Simon Cowell var en snømann ville jeg ha gitt ham en real snowjob!!
FOR en perfekt, dog godt voksen, mann. Han er sånn passe sjarmerende frekk på en (h)ærlig måte, og har et smil som gir terningkast sex fra meg.
Når han sitter i dommerpanelet på x-factor blir jeg litt forvirret egentlig, siden av ham sitter jo ei reim som alle menn, og garantert endel kvinner, lett hadde høvla over. For min del vinner Simon, og jeg ville gjerne lekt Simon Says med ham. Alene. Eller ville jeg hatt med Cheryl? Vel, kanskje, for mediaoppmerksomhetens skyld. Og leken er jo beregnet på minst 3.

Jeg er jo, som kjent, ikke i et fast forhold. For ordens skyld er jeg heller ikke i et løst forhold, da jeg finner det litt upassende når man har passert 30, og da vet at å tygge av seg arma hver helg blir ganske slitsomt i lengden.
Til tider gleder jeg med til den dagen jeg våkner med et kleshengersmil. Du vet, det fornøyde smilet hvor man ser ut som man har sovet med en kleshenger i munnen. Men det bekymrer meg at ikke menn har en microchip med faktaopplysninger stappet inni arma, sånn at man vet hvordan de egentlig er. Når man er 36 og singel er det jo ikke en hemmelighet at man har gått på et par smeller, men de fleste menn virker jo tilsynelatende kjekke, i noen uker.
Når de etter 3 måneder suger seg fast og ikke går lenger unna deg enn skyggen din så blir man jo litt mettet. En blind-date jeg hadde for 3-4 år siden sendte meg sms noen timer etter den første, og eneste middagen om at han elsket meg, for et kvinnfolk!!

"How hard can it be?" Og da snakker jeg om det å finne den rette, det var ingen antydning til koffert her. I utgangspunktet.
Jeg vurderer å ta turen til Ikea, finne en skikkelig hunk å spørre om de, i disse studietider, kan hjelpe folk som ikke har pult. Siden i fjor. Men treffer man på en mann uten humor da så svarer han noe gørrkjedelig tilbake slik at man mister "ereksjonen" sin.
Konklusjonen er at jeg må snart ta turen Overthere. Jeg er sikker på at mannen i mitt liv er en overarbeidet, rik, morsom, kjekk og ikke minst snill amerikaner. Uten bart. Og med et ikkeforsvinnende hårfeste. Eller kjøpe meg bikkje.

Når dette er sagt må jeg anbefale fimen "Tomme tønner". Handlingen er litt lam, men jeg fikk meg noen gode latterkuler. Terningkast 5. Og ja, jeg vet jeg er litt sent ute, men jeg har faktisk andre ting å gjøre innimellom. Eller, vel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar