MEN TANKENE MINE FÅR DU

12. mars 2010

Reality-tv




Vi har alle våre Ups and Downs - og i Tangerudbakken er det noen som har mest Downs. Jeg elsker dem! Jeg kjenner faktisk tårer i øyekroken av glede av og til når jeg ser Hege Anette danse eller synge, jeg syns kjærligheten mellom disse er mer ekte og gir meg mer glede enn det de på Paradise Hotel praktiserer.
Men jeg syns det også er underholdende. Ok, så kan man syns de er teite som utleverer seg selv og driter seg ut offentlig, men so what? Det er jo mer underholdende enn å se MacGyver trylle seg ut fra en septiktank med en klyse tyggis og 4 brødskalker uansett.

Drømmen ville vært gjengen i Tangerudbakken som deltakere i Paradise Hotel. Selvsagt med de samme festene, reglene og med like mye alkohol. Da tenker jeg det hadde blitt action med Grimdalen og Cecilie. Jeg skjønner ikke bæra av hva Hans sier uten at han har drukket så med 4 øl innabords tenker jeg han hadde baka snakkvendt til gangs.

Da Jentene på Toten begynte var jeg først litt redd for at noen jeg kjente skulle være med. Hadde muligens mista tennene hvis jeg så broderen valse inn der med mascara og plisje-skjørt, men etter første program så ønsket jeg at jeg fatisk kjente en transe! Jeg liker folk som er anderledes og som våger å være det i tillegg! For de som ikke syns det er normalt med menn i dameklær så må jeg presisere at ordet normalt er et relativt begrep og jeg syns det er mye mindre normalt å like å urinere på folk i seksuelle sammenhenger. Men det er som er unormalt for meg kan gjerne for meg være normalt for andre uansett.

Farmen er litt mer krevende, her må de jo jobbe rævva av seg. Blir ikke helt reality for min del når det kommer en liksomsinna mann og fyrer av liksomskudd i en liksomfeide, men det blir allikavel underholdning så lenge en brunette og en blondine kvesser klørne på hverandre verbalt. 71 grader nord ser jeg ikke på, jeg blir fysisk sliten bare av å tenke på alle kreftene de bruker, for "ingenting". Alle som er med burde få minst en bil hver for å gidde delta.

The Bachelor, amerikansk (s)kjekkeprogram er dødkult! Er det noe de kan i Usa så er det å lage drama, en liten smyger blir til et jordskjelv og en klem til offentlig sex. På norsk så ble ikke dette konseptet spesielt bra, men det er jo fordi ikke norsk tv turde å lage en norsk variant men skulle kopiere som vanlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar