MEN TANKENE MINE FÅR DU

15. april 2011

Bummer of 69

Synge litt igjen? Jeg kjeder meg, det er fredag og jeg skal sove. Hvorfor er hjernen min så snål og ikke klarer å la orginale fine sanger være i fred?
For ordens skyld så er det ingen realitet i denne twisten av Brians Summer of 69 - hit, jeg bare leker med ord. Og deler dem. Jeg er en orddeler.
Syng! Mens jeg tar min overtrøtte kropp og legger meg. Nb, not suitable for kids?

I had my first real sex-dream
Thought it was a waste of time
Hoping that the boys had fled
It was the bummer of 69

Met up with a guy from school
He was bad but he tried real hard
Jimmy flopped and then he got wasted
I shoulda known he`d never get hard

Oh when I look back now
That number seem to last forever
Like if I had a choice
I really did not want to be there
That was one of the worst lays of my life

Bummer, bummer of 69

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar